søndag den 6. maj 2012

Kom maj du.. travle? milde..


Så kommer de dejlige måneder maj og juni - og jeg har travlt! Både på  den gode måde, men...

Nu er det jo sådan, at jeg har været så fantastisk heldig, at jeg ENDELIG har fået mig et job. Jeg starter d. 21. maj (ja underligt tidspunkt, men ham jeg skal arbejde med er på ferie indtil da) og jeg GLÆDER mig! Men pyha, det kan også være skræmmende - nyuddannet, ny på feltet.. Men! Jeg må bare klø på og vise, hvad jeg kan!

Nåh, men det var den dejlige side af travlheden. Denne weekend har stået på konfirmation og fødselsdag. Derefter kommer det, at jeg skal til endnu to fødselsdage, 2 dåb og 2 bryllupper. Misforstå mig nu ikke, jeg elsker at fejre dem jeg holder af og se dem i glade og lykkelige stunder. Men der må snart være en stopper for galskaben af fejring. Well.. Det nytter jo heller ikke noget at brokke sig over det, men bare glæde sig over det. Så jeg prøver at bibeholde min begejstring. I så fald, så glæden over mit arbejde kan få mig til at flyve højt! Det samme kan min kæreste bestemt også.. Og min mor, stedfar, far og ikke mindst søster..

Ja, hvad fanden brokker jeg mig egentlig over? Livet er sgu da en skøn ting! Nytter ikke noget at være konstant negativt indstillet (dog måske overfor det manglende sommervejr - hæhæ).

Have a HAPPY (sun)day! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar