søndag den 1. juli 2012

Sunday, oh bloody sunday..

Låvely homemade iskaffe. Mmmmm...

Så er weekenden snart ovre og en ny uge ligger på lur.. WHAT a weekend! Det kræver en god omgang afslapning..



I går var jeg til bryllup hos min kusine - et anderledes men fantastisk bryllup! Hun var den sejeste rockabilly-brud i polkaprikket kjole med strutskørt og røde sko. Og de forstår at feste! Med det resultat at sengen i dag har været min bedste ven og håret gjorde ondt. Men er heldigvis igen fit for fight! So, what to do? Kæresten er på job, så sidder bare alene hjemme. En gåtur i Frederiksberg have ville nok ikke være den værste idé.. Eller! Så kunne denne søndag aften være i det kreative hjørne. 


Jeg holder gevaldigt meget af at tegne. Dertil har jeg fundet en blogger (Søhesten) som har designet de lækreste mønstre, som jeg bruger gevaldigt flittigt. Og de er forholdsvis simple at tegne og det giver mig en slags ro i sindet, bare at få lov til ikke at tænke på andet, end at lave flotte mønstre. Min form for meditation I guess. 


Her er bl.a. 4 forskellige af hendes mønstre.

Hav en dejlig søndag!
 

6 kommentarer:

  1. Uhh dine tegninger er så fiiiine! :) <3

    SvarSlet
  2. Jeg ELSKER din blog og dine ord!
    Håber der kommer flere snart fra dig.

    Kh Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene!
      Sikke glad du gjorde mig, troede ikke jeg havde nogen der fulgte mig. Men jeg satser på jeg snart har et nyt emne at diskutere ;) men jeg er startet på nyt job, så jeg har meget at lave! Men håber du bliver hængende! Og ser frem til at læse dine indlæg :)

      Kh Emilie

      Slet
    2. Jeg bliver så klart hængende! Glæder mig til at 'overvære' nye interessante diskutioner.
      Tillykke med dit nye job - håber det bliver fantastiskt.

      Kh Lene

      Slet
  3. Har netop lavet et indlæg, hvor jeg linker til din blog (jeg er nemlig kommet til at tyvstjæle en af dine fantastiske ordsprog). Håber meget det er ok! Ellers så send mig lige en hurtig mail på Lenemholm@gmail.com så sletter jeg.
    Indlægget dukker op i morgen tidlig på min blog.

    Kh Lene

    SvarSlet
  4. Hej Lene!

    Det er bare helt i orden, jeg ser frem til at læse indlægget :D

    SvarSlet