torsdag den 10. januar 2013

Loving Ladylike Look

Jeg er sucker for at være Ladylike.


Det sker ikke altid til hverdag, men jeg elsker følelsen af at være ultra feminin. Og hvem kunne være mit største ikon på den front? The one and only - The Marilyn Monroe.

Synes ikke hun var nogen vanvittig god kunstner, men damn.. Hun forstod at være/blive et ikon. Ikke mindst at være lady. Når jeg tænker lady, så tænker jeg skønhed, sex, frigjort, selvsikker og ikke tager sig selv for højtideligt - og alle elementer her er selvfølgelig til objektiv fortolkning. Men her kommer mit bud på det (desuden et par andre skønne nutidige damer, som har formået at være lovely ladies). 




Alle billeder er fundet på wehearit

1) Gwen Stefani 2) Charlize Theron 3) Beyoncé 4) Lisa Nilsson 5) Lana Del Rey
Og selvfølgelig mange flere, men her var et par eksempler.
 Det er aldrig skidt, at finde lidt inspiration. ;)

//Emilie//












Ingen kommentarer:

Send en kommentar