onsdag den 26. september 2012

Blog-bølge..

Normalt er jeg ikke typen, der følger blog-trends synderligt meget.. Men jeg faldt over en trend, som jeg faktisk synes er fin og inspirerende. Min veninde Amalie gav mig inspirationen, som hun fik fra en, som fik det fra en anden osv osv.. Så nu fører jeg den videre! :D


Jeg hedder Emilie, men reagerer også på Mili, Mille, Mie (det lyder overraskende tæt på mit navn, sagt hurtigt) og Umulium.

Jeg er en stolt storesøster til en 11 år yngre søster.

Jeg elsker min familie og kæreste utroligt højt.

Jeg må være en yndling inde på Christiansborg, da jeg allerede er uddannet og på arbejdsmakredet som laborant.

Jeg er normalt en rockchick, men jeg bliver så glad af Jessie J's "Price Tag"!



Jeg elsker en frostklar og solrig vinterdag.

Jeg elsker at høre sneen knirke under min sko.

Jeg er vild med kjoler, jordbær, ikea, musik, polkaprikker, tasker, blåbær, duften af nybagt brød, snefnug og uendeligt meget andet.

Jeg er en nørd, men anser nørderi for det samme som interesse.

Jeg elsker at tegne, da det giver mig sindsro og virker medidativt.

Jeg kan af og til være en voldsom kontrolfreak og er ikke god til uvisheder.

Jeg er generelt positivist, men accepterer også, hvis dagene er grå.

Jeg er uhyggeligt dårligt til at diskutere, da jeg er bedst til at formulere mig på skrift.

Jeg er en langsom beslutningstager.

Jeg får sug i maven af vigtige beslutninger - men uden tøven har jeg besluttet at købe en lejlighed.



Jeg synger og danser i laboratoriet hver dag.

Jeg danser mavedans - men er også fascineret at latin-danse.

Jeg synes ikke der findes dårligt vejr - kun en forudrettet dårlig indstilling.

Jeg er en meget selvstændig person - så selvstændig, at jeg har svært ved at spørge om hjælp.

Jeg er dybt taknemmelig for, at jeg stadig oplever hensynsfulde og flinke mennesker.

Jeg er fantastisk benovet over, at jeg har været heldig i den store lodtrænking der hedder "livet".


Jeg håber det har givet den inspiration, som det gav mig.Hav en skøn torsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar